Obserwatorzy

niedziela, 11 grudnia 2016

Chrzest Alana

Dziś nasze Słoneczko zostało ochrzczone:)
Babcia zrobiła karteczkę, po raz pierwszy zamkniętą w pudełeczku. Pudełeczko co prawda gotowe, tzn. z tekturek do składania, nigdy nie wykorzystywałam takiego i miałam problem z ozdobieniem. Długo odwlekałam, w końcu wczoraj nie było wyjścia... wyciągnęłam papiery, perełeczki, koroneczki i oto co powstało;) Trochę drażnią mnie te zwisające rajstopy zasłaniające buziaczka, długo myślałam co zrobić, ale ani przycięcie, ani wycięcie nie było by dobrym pomysłem, musiało zostać jak jest.












Pochwalę się jeszcze prezentem, jaki dostałam od mojej Asiulki...
Zdjęcia nie są najwyższych lotów, zmrok zapada szybko, poza tym ostatnie dni to brak słoneczka, szarość, a dziś cały dzień leje! Aparat też już siada, lampa nie działa, czyżby czas na nowy;)



Zapomniałam o jeszcze jednym prezencie;) Od razu trafił na honorowe miejsce i nie załapał się na wspólne zdjęcie;)


 Dziękuję Asiulka:)

Na zakończenie jeszcze raz nasze maleństwo, w końcu to Jego święto;)
Pozdrawiam cieplutko:)

22 komentarze:

  1. Śliczna karteczka i piękny prezencik:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudną kartkę zrobiłaś, a ta tasiemka ze stópkami superaśna.
    Znaczy Mikołaj już odwiedza i piękne paczuszki przynosi 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka śliczna, a prezencik super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna karteczka:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka. Dałaś radę z pudełkiem. Wszystkiego najlepszego dla Alanka 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. O jejciuuu Kochana Moja !! Jestem zauroczona tym podarunkiem ! Jakże pięknie to zrobiłaś :) WOW !! Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Babciu Aniu, cudną pamiątkę zrobiłaś wnusiowi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu śliczną zrobiłaś karteczkę , ta koroneczka pod szyjką jest cudna. a pudełeczko samo w sobie też jest śliczne.
    Pozdrawiam i buziaczki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna kartka!!! Wspaniałe prezenty!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu,przepiękna jest ta karteczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiątka prześliczna, a prezentu gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, cudna pamiątka dla Alanka. Niech go aniołowie strzegą przez całe, jak najdłuższe i najszczęśliwsze życie.
    Mikołaj jak widać pracuje przez cały grudzień.
    Buziaczki, kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, piękny komplecik dla Wnusia poczyniłaś. A rajstopki, no cóż, one tylko na pudełku, więc nie ma powodu do niezadowolenia. Kochana, prezenty otrzymałaś wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu karteczka dla wnusia jest śliczna a już to pudełko to wogółe wymiata,jest kapitalne.
    Widać jaka jesteś dumna,szczęśliwa babcia i tak powinno być .
    Prezenty oczywiście śliczne i jak zawsze przydatne.
    Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny komplecik poczyniłaś!
    No i super prezencik dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna pamiątka! Uroczy maluszek :) Serdeczności przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kartka i super prezenty!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu gratuluję takiego wspaniałego wnusia Alanka! Karteczka od Babci będzie wspaniałą pamiątką! Niech się zdrowo chowa:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna!
    Pozdrawiam serdecznie!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna karteczka i pudełeczko cudne jest :) Fajny i miły prezencik dostałaś :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak fajnie mieć taką babcię!! Karteczka i pudełko śliczne! piękna pamiątka dla Alanka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)