Obserwatorzy

sobota, 14 kwietnia 2018

Wiosenne szaleństwo

Wiosna rozgościła się na dobre. Wysokie temperatury, deszcz, a wczoraj pierwsza wiosenna burza z ulewą sprawiają, że rośliny prześcigają się w pędzie do życia.

 W ogrodzie mam dwie forsycje, ale na razie najpiękniej rozkwitła trzecia, która  z braku miejsca w ogrodzie rośnie na warzywniku.


Rozpoczyna kwitnienie magnolia


 Jagoda kamczacka



 Rozkwitła sangwinaria kanadyjska, na razie pojedyncza, a za chwilę rozpocznie pełna.








 Długo biegałam za listkowcem cytrynkiem, no i udało się;)

 Sił na prace w ogrodzie już coraz mniej, poza tym brak czasu sprawia, że jak już wyskoczę, to chciałabym zrobić wszystko od razu, no i później są takie efekty jak dziś:( Boli mnie każda kostka, każdy mięsień:(  Oj, noc będzie ciężka:(
Na zakończenie chciałabym jeszcze podziękować Beatce za piękną kartkę:)

Pozdrawiam cieplutko:)

8 komentarzy:

  1. Aniu, ale u Ciebie już kolorowo i pięknie - prawdziwa wiosna!
    Pozdrowionka ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow jak cudownie u Ciebie, a forsycje jak kwitną :-)
    Pozdrawiam serdecznie Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna wiosna u Ciebie Aniu. Ja podziwiam forsycje, które rosną niedaleko. Pozdrawiam i życzę udanej niedzieli.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po wczorajszej sobocie i ja się ledwie ruszam :) Dużo masz już kwiatów Anusiu, pięknie jest w Twoim ogrodzie. I magnolia już rozkwita! U mojej dopiero pąki pękają ale jest ich całe mnóstwo. Tylko deszczu wciąż wypatruję :)
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nareszcie jest ciepło,chce się żyć:)Piękne zdjęcia:)Pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie jak zawsze do tyłu ale wiosna zaczęła się tak naprawdę dopiero jakieś 2 tygodnie temu więc nie narzekam bo też coś tam drgnęło;
    pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci ogród wiosną rozkwita :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)